Web Analytics Made Easy -
StatCounter

Veelgestelde vragen

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling bij mij thuis wordt afgeleverd?
Wij leveren graag zo snel mogelijk. Betaal je via Ideal/internet bankieren, dan is ons streven om dezelfde werkdag de order aan te bieden bij Post NL. Lukt dat niet dan wordt de bestelling in ieder geval de volgende werkdag verzonden. Bestellingen tijdens openingsdagen van de winkel op wo. t/m vrij. die voor 4 uur worden gedaan worden iig dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die za. en zo. worden gedaan worden maandag verzonden. Betaal je via een overschrijving van uw bank, kan het maximaal een week duren.

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling retourneer?
U kunt kiezen uit omruilen van het artikel, of het orderbedrag en de eventueel betaalde verzendkosten teruggestort krijgen op je bankrekening, geen enkel probleem.
Het bedrag wordt binnen 3 werkdagen naar je terug overgemaakt. Heb je betaald met creditcard dan krijgt je het bedrag terug overgemaakt naar je creditcard.

Hebben jullie alles op voorraad?
Al onze artikelen hebben wij op voorraad, vandaar dat wij snel kunnen leveren. Uiteraard kan een artikel net verkocht zijn in de winkel terwijl deze nog wel online staat.
In dat geval wordt je hierover per e-mail geïnformeerd. ( zou heel toevallig zijn maar kan )

Mag ik mijn bestelling terugsturen?
Bij Annadee.nl mag je jouw fashion aankoop 14 kalenderdagen op zicht houden!
Artikel omruilen of retourneren? Wij zouden het op prijs stellen als je je retour binnen 7 dagen zou melden via het retourformulier. Wanneer je een artikel omruilt of retour stuurt, zijn de retourkosten voor de klant. Het nieuwe artikel sturen we kosteloos naar je toe. Je hebt het recht het binnen 14 dagen vanaf leverdatum naar ons terug te zenden. Wanneer het elders is afgeleverd bv een afhaallokatie dan telt dat als dag 1 van afgifte, niet wanneer het daar is opgehaald. Wanneer je een artikel omruilt, zijn de retourkosten voor de klant. Het nieuwe artikel sturen we kosteloos naar je toe.
Frankeert u het pakketje voldoende, zodoende voorkomt u onnodig hoge kosten. U ontvangt het aankoopbedrag en de eventueel betaalde verzendkosten retour op uw rekening.
Voor Nederland zit er bij je track en trace mail een link om een retourlabel te printen, de kosten om het dan terug te sturen bedragen €5,95 en kan je tijdens het printen via IDeal betalen.
Eventuele beschadigingen aan een artikel wat u heeft ontvangen dienen binnen 2 dagen na ontvangst bij Annadee gemeld te worden.

Kan ik ook ruilen?
Het is zeker mogelijk om je bestelling nog te ruilen voor een ander artikel.
Stuur ons een e-mail ( of neem telefonisch contact op ) welk artikel je wil terugsturen en welke wij opnieuw kunnen opsturen.
Let wel dat de verzendkosten voor het retourneren voor je eigen kosten zijn.
Het nieuwe artikel sturen wij je kosteloos toe als het om verzending in Nederland gaat.
Mocht het artikel goedkoper zijn, storten wij het resterende bedrag terug op je rekening.
Mocht je moeten bijbetalen kan je dit bedrag overmaken op onze bankrekening 10.28.74.891 tnv Annadee te Ossendrecht.

Mogen afgeprijsde artikel ook terug wanneer het niet goed is?
Ja dat mag zeker,artikelen die zijn afgeprijsd mogen bij niet passen of wanneer het niet naar je zin is terug gestuurd worden. Geef dit dan aan via het retourformulier op de site.
Je kan kiezen voor omruilen of het bedrag en de eventueel betaalde verzendkosten teruggestort krijgen op je rekening.

Mijn maat is niet op voorraad kan het besteld worden?
Mocht je maat niet meer op voorraad zijn dan kan het , indien op voorraad bij het merk worden besteld. Dit geldt voor de merken Malene birger , Patrizia pepe en IRO
Een nabestelling kan niet retour gestuurd worden en wordt een aanbetaling voor gevraagd.

Ik heb een bestelling geplaatst/recent ontvangen en nu geven jullie nog meer korting of hebben jullie een actie?
Omdat wij niet op voorhand bepalen wanneer onze uitverkoop van start gaat, wanneer wij onze collectie verder afprijzen of een extra korting of actie  erop hebben, kunnen wij geen garantie bieden dat onze artikelen later verder afgeprijsd zullen worden. Bovendien heb je op het moment van aankoop de mogelijkheid om het artikel te bestellen, welke wellicht later niet meer op voorraad is.

Ik zie iets bij een merk maar niet bij Annadee kan het besteld worden?
Ja dat kan indien het bij het merk op voorraad is. Dit geldt voor de merken Malene birger , Patrizia pepe. Een nabestelling kan niet retour gestuurd worden en word een aanbetaling voor gevraagd.

Kan ik bestellen via de site en afhalen in de winkel?
Ja dat kan. Wil je er zeker van zijn dat het artikel er nog is wanneer je langs de winkel kan komen bestel het dan alvast online.
Vink als laatste optie aan ´ afhalen in de winkel ´ Je hebt het artikel dan betaald en het word voor je apart gehouden tot je erom bent gekomen.
Je kan bij commentaar eventueel aangeven wanneer je erom komt.

Ik woon in de buurt, kan ik ook langskomen?
Ja, dit is mogelijk. Kijk op de site voor het adres en de openingstijden van de winkel.

Kan ik een bestelling ook op een ander adres dan mijn eigen adres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk, je kan dit opgeven tijdens het plaatsen van je bestelling.

Ontvang ik een e-mail waarin staat of mijn bestelling verzonden is?
Ja je wordt op de hoogte gehouden via een track en tracke mail wat betreft het verzenden van je bestelling.

Ik heb een kortingscode ontvangen, hoe wissel ik die in?
Bestel het gewenste artikel. Tijdens bestellen kom je de opties tegen om de kortingcode in te wisselen.

To Top