Verzenden en retouren

Wat zijn de verzendkosten bij Annadee ?
De verzendkosten voor Nederland bedragen:
€ 4,95 voor bestellingen tot € 75,-
€ 3,95 voor bestellingen van € 75,- tot € 150,-
Gratis* verzenden vanaf € 150,-  *m.u.v. sale vanaf -50%, hiervoor zijn de verzendkosten €4,95
€ 3,75 brievenbuspost tot €55,-, zie info hieronder.
Wij versturen het pakketje altijd aangetekend via PostNL, dit betekend dat je thuis moet zijn en tekenen voor ontvangst, wij kunnen het pakketje ook naar een ander adres sturen bv. je werk, geef dit dan aan tijdens bestellen bij verzendadres, of maak gebruik van de optie Pakje Gemak van PostNL , zie info hieronder.

 

Kan iets ook als brievenbuspost?
Ja dat kan. Mocht een artikel door de brievenbus passen dan is dat geen probleem, de kosten hiervoor zijn € 3,75 voor Nederland. Brievenbuspost komt met een track & trace nummer, je ontvangt ook een mail met track en trace zodra het is verzonden, wel is brievenbuspost voor risico van koper. Annadee is niet aansprakelijk voor beschadigen of zoekraken hiervan, we pakken het natuurlijk zorgvuldig en goed in. Voor bestellingen tot €55,- heb je de keuze om ‘brievenbuspost’ te selecteren, wil je een bestelling onder de €55,- naar een pakje gemak locatie selecteer dan de optie ‘pakket aangetekend’ mocht je toch Pakje gemak geselecteerd hebben in combinatie met brievenbuspost dan zal het naar je thuis adres worden verzonden als brievenbuspost.

 

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling retourneer?
Ja, U kunt kiezen uit omruilen van het artikel, of het orderbedrag en de eventueel betaalde verzendkosten (binnen NL) teruggestort krijgen op uw bankrekening, dit is ook geldig op onze sale artikelen.

 

Mogen afgeprijsde artikel ook terug wanneer het niet goed is?
Ja dat mag zeker,artikelen die zijn afgeprijsd mogen bij niet passen of wanneer het niet naar u zin is terug gestuurd worden. Geef dit dan aan via het retourformulier op de site. U kunt kiezen voor omruilen of het bedrag en de eventueel betaalde verzendkosten (binnen NL) teruggestort krijgen op u rekening.

 

Mag ik mijn bestelling terugsturen?
Bij Annadee.nl mag je jouw fashion aankoop 14 kalenderdagen op zicht houden!
Artikel omruilen of retourneren? Meld dit binnen 7 kalenderdagen na ontvangst van het product via onze website via het retourformulier. Wanneer je een artikel omruilt of retour stuurt, zijn de retourkosten voor de klant. Het nieuwe artikel sturen we kosteloos naar je toe. Je dient het binnen 14 dagen vanaf leverdatum naar ons terug te zenden.

 

Retourlabel voor Nederland:
Voor Nederland zit er bij je track en trace mail een link om een retourlabel te printen, de kosten om het dan terug te sturen bedragen €5,95 en kan je tijdens het printen via IDeal betalen. Het wordt dan aangetekend en verzekerd terug gestuurd. Heb je deze mail niet meer en wil je er gebruik van maken neem dan contact met ons op.

Pakketjes die retour worden gestuurd als pakket niet via onze retourlink of via brievenbuspost is op risico van koper / verzender.Annadee is niet aansprakelijk voor pakketten of brievenbuspakketjes die niet aankomen. Wij raden aan om uw retour als pakket via PostNL te verzenden,dan ontvangt u namelijk een verzendbewijsje en is uw pakket altijd traceerbaar via track & trace. Bewaar u retour verzendbewijs goed tot uw retour zending hier is ontvangen.
Annadee heeft het recht om items die na bovengenoemde periode worden ontvangen of niet in dezelfde conditie zijn zoals je deze hebt ontvangen te weigeren.

 

Kies zelf je afhaallocatie met Post NL Pakje Gemak.
Wilt u iets bestellen bij Annadee maar bent u niet in de gelegenheid u pakket thuis in ontvangst te nemen. Pakje Gemak bied dé oplossing voor verzenden in Nederland. U bepaalt zelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt: u kunt kiezen uit 1 van de 2000 winkellocaties. Heel gemakkelijk!.

Zodra u een melding krijgt dat de bestelling is verzonden, ligt de bestelling in de meeste gevallen de volgende dag vanaf 4 uur klaar om afgehaald te worden. U ontvangt een verzendnummer waarmee u het pakket kunt volgen en kan zien wanneer het op de afhaallokatie aanwezig is. Neem bij het afhalen uw legitimatie mee, dit omdat u moet tekenen voor in ontvangst nemen.

 

Verzendkosten aangetekend buitenland:
België , Duitsland:
€ 7,50 voor bestellingen tot €200,-
€ 5,50 voor bestellingen vanaf €200,-
Voor België: Kleine artikelen ( bv sieraden ) kunnen ook als brievenbuspost , informeer naar de kosten hiervoor.
Zone 1:
€ 12,50 Luxemburg , Denemarken , Frankrijk , Groot Brittannië , Oostenrijk , Slowakije , Tsjechië.

Zone 2:
€ 17,50 Spanje , Italië , Hongarije , Zweden , Polen.

€ 24,50 Alle overige landen.

 

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling bij mij thuis wordt afgeleverd?
Wij leveren graag zo snel mogelijk.
Betaalt u via Ideal, creditcard of Klarna achteraf betalen dan is ons streven om dezelfde dag de order aan te bieden bij Post NL. Lukt dat niet dan word de bestelling in ieder geval binnen 2 werkdagen verzonden. Bestellingen tijdens openingsdagen van de winkel op wo. t/m vrij. die voor half 4 worden geplaatst worden iig dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die vrijdag na half 4 en op zaterdag en zondag worden geplaatst worden maandag verzonden.
Betaalt u via een overschrijving van uw bank dat sturen wij het toe zodra de betaling door ons is ontvangen.

 

Hebben jullie alles op voorraad?
Al onze artikelen hebben wij op voorraad, vandaar dat wij snel kunnen leveren. De aantallen van voorraad zijn achter de maten zichtbaar. Uiteraard kan een artikel uitverkocht zijn, terwijl deze nog wel online staat omdat het net verkocht is in de winkel. In dat geval wordt u hierover per e-mail geïnformeerd.

 

Kan ik ook ruilen?
Het is zeker mogelijk om uw bestelling nog te ruilen voor een ander artikel. Stuurt u ons een e-mail (of neem telefonisch contact op) welk artikel u wilt terugsturen en welke wij opnieuw kunnen aanbieden voor u. Let wel dat de verzendkosten voor het retourneren voor uw eigen kosten zijn. Het nieuwe artikel sturen wij u kosteloos toe als het om verzending in Nederland gaat ( muv artikelen tot € 40,- ) ,voor overige landen neem dan contact op. Mocht het artikel goedkoper zijn, storten wij het resterende bedrag terug op uw rekening. Mocht u moeten bijbetalen kunt u dit bedrag overmaken op onze bankrekening IBAN: NL36 RABO 0102874891 tnv Annadee te Ossendrecht.

 

Mogen afgeprijsde artikel ook terug wanneer het niet goed is?
Ja dat mag zeker,artikelen die zijn afgeprijsd mogen bij niet passen of wanneer het niet naar u zin is terug gestuurd worden. Geef dit dan aan via het retourformulier op de site. U kunt kiezen voor omruilen of het bedrag en de eventueel betaalde verzendkosten*  teruggestort krijgen op u rekening. (* geldig binnen Nederland )

 

Ik heb een bestelling geplaatst/recent ontvangen en nu geven jullie nog meer korting?
Omdat wij niet op voorhand bepalen wanneer onze uitverkoop van start gaat of wanneer wij onze collectie verder afprijzen, kunnen wij u helaas geen garantie bieden dat onze artikelen later verder afgeprijsd zullen worden. Bovendien heeft u op het moment van aankoop de mogelijkheid om het artikel in kwestie te bestellen, welke wellicht later niet meer op voorraad is.

 

Mijn maat is niet op voorraad kan het besteld worden?
Mocht je maat niet meer op voorraad zijn dan kan het, indien op voorraad bij het merk worden besteld. Een nabestelling kan niet retour gestuurd worden en word een aanbetaling voor gevraagd.

 

Ik woon in de buurt, kan ik ook langskomen?
Ja, dit is mogelijk. Kijk op de site voor het adres en de openingstijden van de winkel.

 

Kan ik bestellen via de site en afhalen in de winkel?
Ja dat kan. Wil je er zeker van zijn dat het artikel er nog is wanneer je langs de winkel kan komen bestel het dan alvast online. Vink als laatste optie aan ´ afhalen in de winkel ´ Je hebt het artikel dan betaald en het word voor je apart gehouden tot je erom bent gekomen. Je kan bij commentaar eventueel aangeven wanneer je erom komt. Dit kan ook met sale artikelen.

 

Kan ik een bestelling ook op een ander adres dan mijn eigen adres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk, u kunt dit opgeven tijdens het bestellen. U kan kiezen voor ander adres op de optie Pakje gemak van PostNL.

 

Ontvang ik een e-mail waarin staat of mijn bestelling verzonden is?
Ja u word op de hoogte gehouden via de mail wat betreft het verzenden van uw bestelling.