Veel gestelde vragen

FAQ

Wij leveren graag zo snel mogelijk. Betaalt u via Ideal/internet bankieren, dan is ons streven om dezelfde werkdag de order aan te bieden bij Post NL. Lukt dat niet dan wordt de bestelling in ieder geval binnen 2 werkdagen verzonden. Bestellingen tijdens openingsdagen van de winkel op wo. t/m vrij. die voor half 4 worden gedaan worden iig dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die za. en zo. worden gedaan worden maandag verzonden. Betaalt u via een overschrijving van uw bank, kan het maximaal een week duren.

U kunt kiezen uit omruilen van het artikel, of het orderbedrag en de eventueel betaalde verzendkosten teruggestort krijgen op uw bankrekening, geen enkel probleem.
Het bedrag wordt binnen 3 werkdagen naar u terug overgemaakt. Heeft u betaald met creditcard dan krijgt u het bedrag terug overgemaakt naar u creditcard.

Al onze artikelen hebben wij op voorraad, vandaar dat wij snel kunnen leveren. Uiteraard kan een artikel net verkocht zijn in de winkel terwijl deze nog wel online staat.
In dat geval wordt u hierover per e-mail geïnformeerd. ( zou heel toevallig zijn maar kan )

Bij Annadee.nl mag je jouw fashion aankoop 14 kalenderdagen op zicht houden!
Artikel omruilen of retourneren? Wij zouden het op prijs stellen als je je retour binnen 10 dagen zou melden via het retourformulier. Wanneer je een artikel omruilt of retour stuurt, zijn de retourkosten voor de klant. Het nieuwe artikel sturen we kosteloos naar je toe. Je hebt het recht het binnen 14 dagen vanaf leverdatum naar ons terug te zenden. Wanneer je een artikel omruilt, zijn de retourkosten voor de klant. Het nieuwe artikel sturen we kosteloos naar je toe.
Frankeert u het pakketje voldoende, zodoende voorkomt u onnodig hoge kosten. U ontvangt het aankoopbedrag en de eventueel betaalde verzendkosten* retour op uw rekening. ( *binnen Nederland )
Voor Nederland zit er bij je track en trace mail een link om een retourlabel te printen, de kosten om het dan terug te sturen bedragen €5,95 en kan je tijdens het printen via IDeal betalen.
Eventuele beschadigingen aan een artikel wat u heeft ontvangen dienen binnen 2 dagen na ontvangst bij Annadee gemeld te worden.

Het is zeker mogelijk om uw bestelling nog te ruilen voor een ander artikel.
Stuurt u ons een e-mail ( of neem telefonisch contact op ) welk artikel u wilt terugsturen en welke wij opnieuw kunnen aanbieden voor u.
Let wel dat de verzendkosten voor het retourneren voor uw eigen kosten zijn.
Het nieuwe artikel sturen wij u kosteloos toe als het om verzending in Nederland gaat.
Mocht het artikel goedkoper zijn, storten wij het resterende bedrag terug op uw rekening.
Mocht u moeten bijbetalen kunt u dit bedrag overmaken op onze bankrekening 10.28.74.891 tnv Annadee te Ossendrecht.

Ja dat mag zeker,artikelen die zijn afgeprijsd mogen bij niet passen of wanneer het niet naar u zin is terug gestuurd worden. Geef dit dan aan via het retourformulier op de site.
U kunt kiezen voor omruilen of het bedrag en de eventueel betaalde verzendkosten teruggestort krijgen op je rekening.

Mocht je maat niet meer op voorraad zijn dan kan het , indien op voorraad bij het merk worden besteld. Dit geldt voor de merken Malene birger , Patrizia pepe en Dante-6
Een nabestelling kan niet retour gestuurd worden en wordt een aanbetaling voor gevraagd.

Omdat wij niet op voorhand bepalen wanneer onze uitverkoop van start gaat of wanneer wij onze collectie verder afprijzen, kunnen wij geen garantie bieden dat onze artikelen later verder afgeprijsd zullen worden. Bovendien heeft u op het moment van aankoop de mogelijkheid om het artikel in kwestie te bestellen, welke wellicht later niet meer op voorraad is.

Ja dat kan indien het bij het merk op voorraad is. Dit geldt voor de merken Malene birger , Patrizia pepe. Een nabestelling kan niet retour gestuurd worden en word een aanbetaling voor gevraagd.

Ja dat kan. Wil je er zeker van zijn dat het artikel er nog is wanneer je langs de winkel kan komen bestel het dan alvast online.
Vink als laatste optie aan ´ afhalen in de winkel ´ Je hebt het artikel dan betaald en het word voor je apart gehouden tot je erom bent gekomen.
Je kan bij commentaar eventueel aangeven wanneer je erom komt.

Ja, dit is mogelijk. Kijk op de site voor het adres en de openingstijden van de winkel.

Ja, dit is mogelijk, u kunt dit opgeven tijdens het invullen van uw order.

Ja u wordt op de hoogte gehouden via de mail wat betreft het verzenden van uw bestelling.

Bestel het gewenste artikel. Tijdens bestellen kom je de opties tegen om de kortingcode in te wisselen.